Uppfinnar-Brian



Så var projektet igång. Alla "bra och ha"-maskiner var på plats och det hela skulle testas. I det stora hela gick det bra. Tio nya småbalar inplastade och klara men med en Brian som var fullständigt slutkörd. Nyfiken som jag är, 70 mil bort, ringde jag flera gånger under gårdagen för att höra hur det gick. Oftast med svaret att "Inte just nu - ring igen senare. Vid niotiden igår kväll ringde jag för att stämma. "Vi får pratas vid i morgon!"
Vad jag tänkt berätta var att Erica och jag varit ute och övningskört i lillmersan. Solen sken och värmde så taket åkte ner. Det gick hur bra som helst förutom att unga fröken blir alldeles för arg alldeles för lätt och tappar då fokus på körningen. Det om något måste vi träna på.
Idag skiner solen och värmer underbart härligt. Så fort jag avklarat allt skrivbordsarbete som hopar sig när man är bortrest ska jag ut och kratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0