Vilken dag den 11 september



Brian och jag kämpar på med vårt förråd. Blir jättebra. Känns dock som om vi borde få till bättre stabilitet. Förhoppningsvis blir taket klart i morgon. Sen kan det regna bäst det vill.




Åtminstone nästan. Vi vill ju gärna kunna köra hem våra storbalar från äkrarna.
















I dag blev Skrållan överkörd. Jag såg allt. Det kändes som om hjärtat slets ut ur kroppen. Jag var övertygad om att hon vandrat vidare till de sälla jaktmarkerna. Just nu ser det ut som om hon haft änglavakt och bara är mörbultad. Hoppas innerligt att hon aldrig mer springr på, mot, efter och bakom fordon fler gånger. Jag blev alldeles chockad. Ska nu strax krypa ner och sova,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0