Underbar dag




Det finns vissa dagar som är bättre än andra. Sen de som är ännu bättre. I dag har varit en sådan. Vi har fejat, putsat, målat och spikat. Vår lilla gård är så fin. Morgonen var lite disig men änderna hafe redan anlänt till den pyttelilla dammen. Det blir nästan fullt när där är tre stycken samtidigt. Fast om de trivs njuter jag. Än ingen skada skedd. Sommarmöblerna väntar fortfarande inomhus. Fram på dagen blev det riktigt varmt även om vinden kyler bra nog här nere vid havet. Fast tur var det för det blev riktigt varmt att stå i söder och måla. När jag gick in för att äta lunch hade Erica röjt hela köket sen helgens kalas. Spontant. Härligt att få så fint utan ett ord. Efter Carls träning hjälpte han till med att bära, snickra och borra. Också han utan knot. Gubben var god och glad hela dagen. Nu värker varenda muskel i min otränade kropp. Ska bli skönt inta horisontalläge.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra blogginlägg ikväll, mysigt att läsa! :)

2009-04-13 @ 22:27:44
Postat av: Anonym

det var så klart från mig

2009-04-13 @ 22:28:03
URL: http://ericaat.blogg.se/
Postat av: Anita Wennberg

Så härligt att läsa att Du och familjen har det bra. Här uppe har vi sått gödnig idag iallafall :)

Stor kram

Anita

2009-04-13 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0