Oj så många bollar som är i luften

Nu var det väldigt länge sen jag skrev på bloggen. Vi har haft fullt upp. Pressat hösilage och halm.






 


















Lagat dörrar, grindstolpar och målat. Det är sannerligen fullt upp bara med att underhålla alla kåkar. Att sen utveckla gården och förbättra olika projekt är fantastiskt roligt. Jag somnar utan problem och sover gott hela natten tills Skrållan har önskemål om mat eller att få gå ut.



Vi, Brian och jag har också hunnit med en sväng till Skåne. Gammal väninna fyllde år och hade underbart kalas. När vi var hemma passade vi på att bada och försökte få lite solbränna för att se fräscha ut inför partajet på kvällen.

Som du ser på bilden var vi ute i ogjort ärende. Dock kunde vi njuta av ett härligt bad i havet.








Likaså hann jag notera en solros som grott i sanden just vid havet. Den lyste som solen gjorde där bakom molnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0