Överraskning

I går fick jag en verklig överraskning. De ringde från blomsteraffären i Vallentuna och sa att de hade en bukett till mig som de skulle köra ut. Oj vad jag funderade över vem som ville kosta på blommor. Hade några på förslag men icke. Utan det var blommor från kära syster som bor allra längst bort.



 




Även om det låter tjatigt måste jag få dela med mig av den glädje jag känner varje gång jag har förmånen av att åka skidor i härligt solsken på skön snö. Glädjen av att se Skrållan hur hon njuter av alla dofter och hur hon får möjlighet att springa riktigt fort. Kopplet till trots. I dag såg vi älgko och kalv som låg och lögade sig i solskenet i skogsbrynet. Ser också varje gång vi åker på vägen, spår av grävling. Tänk så lika de är björnens. Fast mycket mindre såklart.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0