Träning i skön kvällssol



Tova och hennes kompis får instruktioner i ridningens ädla konst. Ser njutbart ut med solstrålar som sakteliga sjunker bakom skogen.
I går var Erica och jag i Köpenhamn för att hämta hem mina föräldrar. De skulle landa på Kastrup vid fyratiden så några timmars shopping blev det. Vi hade en härlig dag. Solen värmde och det behövdes verkligen eftersom vinden var kall. Roligt också att vi kunde skratta och ha kul mest hela tiden. Föräldrarna kom punktligt, var brunbrända men trötta efter allt släpande på bagage. Glada över att Erica och jag var där och mötte dem.
På kvällen var det miljönämnden i Trelleborg. Svårt det här med politik. Även om ett beslut är fattat kan det väl inte gälla intill dödagar? Som jag ser det måste man förändra och förankra beslut i takt med tiden. Nåväl vi är oftast rörande överens i vår lilla nämnd även om jag blir frustrerad allt som oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0