Vissa dagar är bättre än andra

Har i dag haft en otroligt givande dag så här långt. Jag har kommit ihåg att fixa nytt pass, jag har hjälpt en väninna, jag har varit på en fantastisk lunch i Lund. Tillsammans med en kvinna som jag hoppas på någon typ av samarbete med framöver. Lunchen jag åt var superb och atmosfären vänlig. På väg hem ringer mobiltelefonen och då har jag kontakt med en man som ser möjligheter med att servera mat på gården. Till och med tillaga egen skjuten älg. Visst är vissa dagar fantastiska. Mmmmmm. I kväll har jag ridning fast utan ridning tyvärr. Teori. Nåväl allt kan ju inte gå som på räls eller kanske kan det det.
I går införskaffade vi en lastmaskin från Kvarndammens auktioner. Jätteglada över priset och att vi fick den, for Brian till Åkersberga för att kolla in. Såg bra ut men var trögstartad. "-OK sa jag, jag ringer senare för att kolla så att allt funkar.
-Kan du ta med den direkt i fall att, undrar jag så. -Ja om vi kan sätta in pengar på deras konto". Bra. Jag skyndar hem för att kunna utföra transaktionen. Bara för att få veta att den knappt rullade framåt på de höga växlarna. Time out till måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0