Huset är sålt och sista mötet i miljönämnden

Om allt går i lås är vårt hus snart inte längre vårt . Det känns skönt att det kommer till avslut så att även jag kan komma igång med verksamhet.
Var i kväll på miljönämndens sista möte före sommaruppehållet. Samtidigt var det mitt sista. Känns alltid lite vemodigt att bryta upp. Fick en väldigt fin bok som jag själv bläddrat i flera gånger. Från kust till backlandskap av Bernt Fribing. Mina vänner i miljönämnden som är på resa norrut ni är hjärtligt välkomna att titta förbi. Bara slå en signal så brukar det ordna sig. Ni som är intresserade av flora och fauna lär se vilken oerhört stor skillnad det är. Trelleborg kontra Stockholm. Så nära och ändå så långt bort och annorlunda.
Nu närmar sig studenten med stormsteg. Var och hämtade skylt idag. Den blev jättefin. Håller på att möblera om här hemma. Bra om de flesta kan få plats.  Vädergudarna verkar vara på lite småstingsligt humör. Alltså säkrast att fixa för gästerna inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0