Idag har vi firat...

Vi har firat att Carl föddes den 9 maj 1989. Alltså blev han 20 år. Vi har haft fördrink för Ericas kompisar som tillsammans med henne skulle gå på studentbalen. Jag kan fira att det är lite mer än 20 år sedan jag senast rökte en cigarrett. Det har varit en fantastisk dag för mig som mamma. Att få bjuda sonen och sonens närmsta kompisar på lunch. Få höra deras retorik och ta del av deras glada skratt. Känna hans nyfikenhet över vilka mer som skulle komma. Antalet tallrikar var fler än de han bjudit! Att få dela hans glädje när han såg vem som kom. Också att få träffa Ericas vänner lite mer nära. Få hinna byta några ord med dem och framförallt få njuta av deras ungdom och förväntan inför kvällen. De var så vackra och rara mot varandra. Roligt hade de för när skumpan rann  på golvet, flickorna fick fläckar på sina klänningar och glas gick i kras, då hördes glada skratt. Underbart. Dagen till ära har solen värmt oss och ljumma vindar svalkat när det behövts. Naturen är som allra skirast. Fruktträden blommar och rabatterna prunkar av allehanda lökväxter. Återigen mitt favoritord. VIDUNDERLIGT. Här får ni njuta av en bild på Grålleföraren!

Kommentarer
Postat av: Anette och Gunnar

Många GRATTIS kramar till Carl på 20 års dagen

2009-05-09 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0